Értékesítőknek szóló tárgyalástechnika tréngek

/mit mondtak mások?/

"Tetszett: lehetőség volt az elmélet azonnali alkalmazására (szituációs feladat)"
Tetszett: Pörgős volt, sok új információt szolgáltatott, ami használható számunkra a mindennapokban"

"Tetszett, hogy használható technikákat mutatott be és a gyakorlatokon lehetőség volt a használatukra"

"Nem éreztem lassúnak, jó volt a sok gyakorlati feladat"

"Az oktatóanyagok előkészítettsége, minősége és a tréning módszere."

"Tetszett a szituációk lejátszása, ügyfél - ügyfélmenedzser valóság."

"Interaktív módon folyt az oktatás életszagú példákkal."

"Gyakorlatban használható módszertan."

"Jó áttekintést adott az értékesítés könnyebb lebonyolításához."

"A módszer, mely lehetővé teszi a munka során felmerülő problémák elemzését, rendszerezését."

"Vevői szerepek, nyer-nyer mátrix, illetve helyzet kialakítása manipulálás nélkül."

"Fogyasztói kapcsolatok építése, döntéshozóhoz eljutni."

"Agresszív vevő kezelése."

"Az elsajátítható módszer a problémakezelésre."

"Vásárlást Befolyásoló Személyek kategorizálása, ennek átgondolása és alkalmazása minden egyes értékesítés alkalmával."

"Az előadó nagyon jó volt. Felkészült, jól strukturált anyagot prezentált."

"Kérdezéstechnika, módszeresen végigvinni valamit az elejétől a végéig."

"A már meglévő vagy ösztönös tudás rendszerezése."